Aνακοινώσεις

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Ένας εργαζόμενος μπορεί να τεθεί σε αργία με οποιαδήποτε αφορμή.


Σύμφωνα με τον νέο υπαλληλικό κώδικα που ψηφίστηκε μαζί με το πρόσφατο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, ένας εργαζόμενος μπορεί να τεθεί σε αργία με οποιαδήποτε αφορμή.
Αρκεί να υπάρξει μια καταγγελία εις βάρος του, που να εμπεριέχει τη γενική κατηγορία της παράβασης καθήκοντος.
Αυτό μπορεί να αφορά οτιδήποτε, από την απώλεια ενός εγγράφου μέχρι απείθεια, ακόμα και τη συμμετοχή ενός υπαλλήλου σε μια διαδήλωση με την κατηγορία της παρακώλυσης της υπηρεσίας.
«Η διαδικασία του πειθαρχικού, την οποία παρουσιάζει η κυβέρνηση ως εξυγίανση, είναι μια εντελώς αυθαίρετη και αυταρχική διαδικασία που έχει στόχο πρώτα να βρίσκονται σε καθεστώς φόβου όλοι οι υπάλληλοι του Δημοσίου και κατά συνέπεια να μην μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους», δηλώνει η Δέσποινα Σπανού από την ΑΔΕΔΥ.
«Μόνο με μια αυθαίρετη καταγγελία, ένας εργαζόμενος μπορεί να τεθεί σε καθεστώς αργίας, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η πειθαρχική διαδικασία εις βάρος του και ορισμένες φορές ούτε καν να έχει ξεκινήσει», τονίζει η κ. Σπανού.
«Ο στόχος τους δεν είναι η τιμωρία των πραγματικά επίορκων, κάτι που θα μπορούσαν να κάνουν επιταχύνοντας απλά τις διαδικασίες», προσθέτει η κ. Σπανού.
«Ουσιαστικά στρέφονται εναντίον των έντιμων υπαλλήλων και όσων αγωνίζονται, ενώ προστατεύουν όσους πραγματικά είναι επίορκοι», συμπληρώνει.

Για τις διώξεις εκπαιδευτικών Δημοτικού Σχολείου Νίκαιας

Προς: ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπαιδευτικών, Αιρετούς, όλους τους συναδέλφους.



 ΘΕΜΑ: Για τις διώξεις εκπαιδευτικών
 Δημοτικού Σχολείου Νίκαιας

            Το τελευταίο διάστημα έχουν πυκνώσει ανησυχητικά οι διώξεις συναδέλφων, οι απόπειρες τρομοκράτησης, οι κλήσεις σε απολογία και οι μηνυτήριες αναφορές από γονείς παιδιών που φοιτούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αντίδραση «γονέα» στο Νυδρί της Λευκάδας, που οδήγησε σε προσωρινή διαθεσιμότητα συναδέλφισσα νηπιαγωγό.
Ευτυχώς, με την έγκαιρη και αποφασιστική δράση του συνόλου των συνδικαλιστικών σωματείων, αποκαταστάθηκε η αλήθεια και η συνάδελφος.
            Στο πνεύμα αυτό κινούνται και οι διώξεις κατά των  μελών του συλλόγου διδασκόντων σχολικής μονάδας της Νίκαιας από γονέα του συγκεκριμένου σχολείου, για αμέλεια στην επιτήρηση. Δίχως πραγματική γνώση και εκτίμηση του αγώνα που καθημερινά δίνει κάθε συνάδελφος, για την ψυχική, κοινωνική, μορφωτική, ηθική, πολιτισμική και σωματική προστασία και ανάπτυξη κάθε μαθητή μας, μπορεί οποιοσδήποτε κακόπιστος να προβεί σε καταγγελίες για το έργο μας. Απαιτείται εγρήγορση Όλων μας, ώστε η κοινωνία να ενημερωθεί σωστά για τη θέση, το ρόλο μας και τους κινδύνους που διατρέχουμε, στηρίζοντας μας και όχι εγκαλώντας μας αδίκως.
Δηλώνουμε την πλήρη συμπαράσταση και αλληλεγγύη μας στους συναδέλφους της σχολικής μονάδας της Νίκαιας.
Καλούμε τη ΔΟΕ να καλύψει συνδικαλιστικά και νομικά τους συναδέλφους της σχολικής μονάδας, ανακαλώντας το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ έγγραφο «ΜΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ», που απέστειλε στο Σύλλογο της Νίκαιας.
Επισημαίνουμε στην Ομοσπονδία ότι, ο Σύλλογος της Νίκαιας εξακολουθεί να είναι ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ. Ουδείς έθεσε θέμα διαγραφής του εν λόγω Συλλόγου όπως προβλέπει το καταστατικό της ΔΟΕ, ούτε ο ίδιος ο Σύλλογος της Νίκαιας ζήτησε τη διαγραφή του και, βεβαίως, δεν υπάρχει σχετική απόφαση της Γ.Σ. του Κλάδου.
Δεν θα επιτρέψουμε, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, να «κόψουμε το ρεύμα της ηθικής και επαγγελματικής μας σχέσης» από συναδέλφους, διότι ΔΕΝ ΣΥΝΕΜΟΡΦΩΘΗΣΑΝ προς τις οικονομικές απαιτήσεις της πλειοψηφίας του Δ.Σ. της ΔΟΕ.
Συνάδελφοι, μόνο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ! ΑΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΧΕΣΗ!

ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ



Έχοντας υπόψη:
1.   Τις διατάξεις:
α) της παρ. 4 του 16 Β’ του Ν.1566/85 (ΦΕΚ 167/Α’/1985). όπως τροποποιήθηκε από τις διατάξεις του άρθρου 5 παρ. 2 του Ν.1824/1988,
β) του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α’/02-06-2010),
γ) του άρθρου 5 του Π.Δ. 100/97 και
δ) της παρ. 1 της αριθμ. Δ/5716/15-4-1988 (ΦΕΚ 217/Β/21-4-1988) Υπουργικής Απόφασης η  οποία κυρώθηκε με το άρθρο 16 (Ε’) του ίδιου νόμου.
2.   Την αριθμ. Φ.361.23/5/Δ1/763/20-1-89 (ΦΕΚ 61/Β’/31-1-1989) υπουργική απόφαση «Διαχωρισμός Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της χώρας σε περιοχές μετάθεσης» όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μεταγενέστερα.
3.   Την αριθμ. 76051/4-7-2012 (ΦΕΚ 2091 τ.Β’/5-7-20120) απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού Θεόδωρο Παπαθεοδώρου».
4.   Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκύπτει δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.

Αποφασίζουμε

1. Καταργούμε όλες τις προγενέστερες αποφάσεις καθορισμού περιοχών μετάθεσης των εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης και επανακαθορίζουμε ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Διεύθυνση Π.Ε. τις περιοχές μετάθεσης, ως ακολούθως:


ΠΕΡ/ΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε.
ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
ΝΟΜΟΣ - ΔΗΜΟΙ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΡΑΜΑΣ
ΔΡΑΜΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ
ΚΑΒΑΛΑΣ
ΚΑΒΑΛΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
ΞΑΝΘΗΣ
ΞΑΝΘΗΣ
ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΡΟΔΟΠΗΣ
ΡΟΔΟΠΗΣ
ΝΟΜΟΣ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΕΒΡΟΥ
ΕΒΡΟΥ
ΝΟΜΟΣ ΕΒΡΟΥ
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΘΗΝΑΣ Α
ΑΘΗΝΑΣ Α
ΑΘΗΝΑΙΩΝ
ΒΥΡΩΝΟΣ
ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
ΔΑΦΝΗΣ-ΥΜΗΤΤΟΥ
ΖΩΓΡΑΦΟΥ
ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ
ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ-ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ
ΑΘΗΝΑΣ Β
ΑΘΗΝΑΣ Β
ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΠΕΝΤΕΛΗΣ
ΦΙΛΟΘΕΗΣ-ΨΥΧΙΚΟΥ
ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ
ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ
ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ
ΑΘΗΝΑΣ Γ
ΑΘΗΝΑΣ Γ
ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ-ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
ΙΛΙΟΥ
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΕΩΣ
ΑΘΗΝΑΣ Δ
ΑΘΗΝΑΣ Δ
ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΛΙΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΓΛΥΦΑΔΑΣ
ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ
ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Α
ΚΡΩΠΙΑΣ
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ
ΠΑΙΑΝΙΑΣ
ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
ΠΑΛΛΗΝΗΣ
ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ
ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΒΑΡΗΣ-ΒΟΥΛΑΣ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Β
ΩΡΩΠΟΥ
ΔΙΟΝΥΣΟΥ
ΑΧΑΡΝΩΝ
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
ΜΑΝΔΡΑΣ-ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ
ΜΕΓΑΡΕΩΝ
ΦΥΛΗΣ
ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΕΙΡΑΙΑ Α
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ
ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
ΝΙΚΑΙΑΣ-ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
ΠΕΙΡΑΙΑ B
ΑΙΓΙΝΑΣ
ΣΠΕΤΣΩΝ
ΠΟΡΟΥ
ΥΔΡΑΣ
ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ
ΚΥΘΗΡΩΝ
ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΣΑΜΟΥ
ΣΑΜΟΥ Α
ΣΑΜΟΥ
ΣΑΜΟΥ Β
ΙΚΑΡΙΑΣ
ΦΟΥΡΝΩΝ ΚΟΡΣΕΩΝ
ΧΙΟΥ
ΧΙΟΥ Α
ΧΙΟΥ
ΧΙΟΥ Β
ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ
ΨΑΡΩΝ
ΛΕΣΒΟΥ
ΛΕΣΒΟΥ Α
ΛΕΣΒΟΥ
ΛΕΣΒΟΥ Β
ΛΗΜΝΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ
ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΧΑΪΑΣ
ΑΧΑΪΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΑΧΑΪΑΣ
ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
ΗΛΕΙΑΣ
ΗΛΕΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΟΖΑΝΗΣ
ΚΟΖΑΝΗΣ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΓΡΕΒΕΝΩΝ
ΓΡΕΒΕΝΩΝ
ΝΟΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΝΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΑΡΤΑΣ
ΑΡΤΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΑΡΤΑΣ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΝΟΜΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ Α
ΒΟΛΟΥ
ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ
ΖΑΓΟΡΑΣ – ΜΟΥΡΕΣΙΟΥ
ΝΟΤΙΟΥ ΠΗΛΙΟΥ
ΑΛΜΥΡΟΥ
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ Β
ΣΚΙΑΘΟΥ
ΣΚΟΠΕΛΟΥ
ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ
ΛΑΡΙΣΑΣ
ΛΑΡΙΣΑΣ Α
ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ
ΑΓΙΑΣ
ΚΙΛΕΛΕΡ
ΦΑΡΣΑΛΩΝ

ΛΑΡΙΣΑΣ Β
ΤΕΜΠΩΝ
ΤΥΡΝΑΒΟΥ
ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ
ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ Α΄
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ Β΄
ΙΘΑΚΗΣ
ΖΑΚΥΝΘΟΥ
ΖΑΚΥΝΘΟΥ
ΝΟΜΟΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Α
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
ΠΥΛΑΙΑΣ – ΧΟΡΤΙΑΤΗ
ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ
ΘΕΡΜΗΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ B
ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ -  ΕΥΟΣΜΟΥ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ - ΣΥΚΕΩΝ
ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ
ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ
ΔΕΛΤΑ
ΒΟΛΒΗΣ
ΛΑΓΚΑΔΑ
ΠΙΕΡΙΑΣ
ΠΙΕΡΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΠΙΕΡΙΑΣ
ΗΜΑΘΙΑΣ
ΗΜΑΘΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΗΜΑΘΙΑΣ
ΠΕΛΛΑΣ
ΠΕΛΛΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
ΣΕΡΡΩΝ
ΣΕΡΡΩΝ
ΝΟΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΝΟΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΚΙΛΚΙΣ
ΚΙΛΚΙΣ
ΝΟΜΟΣ ΚΙΛΚΙΣ
ΚΡΗΤΗΣ
ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΝΟΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΧΑΝΙΩΝ
ΧΑΝΙΩΝ
ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ 
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΝΟΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΝΟΜΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΝΟΜΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΡΚΑΔΙΑΣ
ΑΡΚΑΔΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΛΑΚΩΝΙΑΣ
ΛΑΚΩΝΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
ΕΥΒΟΙΑΣ
ΕΥΒΟΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΦΩΚΙΔΑΣ
ΦΩΚΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
         



2. Στις προαναφερόμενες περιοχές μετάθεσης υπάγονται όλα τα σχολεία των συγκεκριμένων αναγραφόμενων δίπλα σε κάθε περιοχή δήμων όταν η περιοχή είναι μικρότερη του νομού ή ολόκληρου του νομού στην περίπτωση που η περιοχή μετάθεσης ταυτίζεται με το νομό.
3. Οι σχολικές μονάδες των δήμων που έχουν υπαχθεί με την παρούσα σε άλλη περιοχή μετάθεσης από αυτή που ανήκαν μέχρι τώρα, στο εξής ανήκουν στην αρμοδιότητα της  Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης της νέας περιοχής μετάθεσης.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.


                                                                                                               Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΟΕ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ



Επείγον ψήφισμα για την Ελλάδα (αναφέρεται στα μέτρα λιτότητας και στη σύλληψη των συνδικαλιστών στη Θεσσαλονίκη)
Ψηφίστηκε ομόφωνα  στις 27/11/12 από την τακτική συνδιάσκεψη της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Εκπαιδευτικών
(ETUCE- EDUCATION INTERNATIONAL EUROPE)
που πραγματοποιείται στις 25-28/11/12 στη Βουδαπέστη.
Προτάθηκε από τους εκπροσώπους της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ στη συνδιάσκεψη,
μετά από συνεργασία με τις οργανώσεις των μεσογειακών κρατών




  Δ.Ο.Ε.                                                                                       Ο.Λ.Μ.Ε.
Ξενοφώντος 15α –                                             Σύνταγμα Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 2103221316                                                  ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 2103231977                                                        FAX: 210 33 11 338
www.doe.gr                                                                          www.olme.gr
e-mail: secretariat@doe.gr                                         e-mail:olme@otenet.gr



                                                   Επείγον Ψήφισμα
Καταδικάζουμε τις συλλήψεις συνδικαλιστών στην Ελλάδα που διαμαρτύρονται
ενάντια στα μέτρα λιτότητας από την ελληνική κυβέρνηση και την Τρόικα. Οι τρεις
συνδικαλιστές που είχαν διαμαρτυρηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 15 του Νοεμβρίου 2012
συνελήφθησαν και διώκονται. Παρά το γεγονός ότι αφέθηκαν ελεύθεροι, η δίκη τους θα
πραγματοποιηθεί στις 28 Νοεμβρίου 2012. Ζητάμε να αποσυρθούν οι ψευδείς
κατηγορίες.




                                                               Urgent resolution
We condemn the arrests of trade unionists in Greece protesting against the austerity measures undertaken by the Greek government and Troika. The three trade unionists have been protesting in Thessaloniki on the 15th of November 2012 and were arrested and prosecuted. Although they were released, their trial is taking place on the 28th of November 2012. We ask for the false accusations to be withdrawn

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Υπουργείο Παιδείας: Θέματα Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης

 

Κατατέθηκε προς δημόσια διαβούλευση, για επτά ημέρες, από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, το Σχέδιο Νόμου «Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις».
Από τα 47 άρθρα του σχεδίου το Άρθρο 39 αφορά σε Θέματα πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Δείτε παρακάτω:

 

Άρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1. α) Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 11 του ν. 3848/2010 (Α’ 71) αντικαθίσταται ως εξής: «1. Ως σχολικοί σύμβουλοι επιλέγονται εκπαιδευτικοί της οικείας βαθμίδας με βαθμό Γ΄, δωδεκαετή, τουλάχιστον, εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια δημόσια ή ιδιωτική εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα επί δέκα τουλάχιστον έτη, από τα οποία τουλάχιστον πέντε σε αντίστοιχους με την προς κάλυψη θέση τύπους σχολείων της οικείας βαθμίδας.»
β) Οι εκπαιδευτικοί που έχουν διδάξει, έως και τον Ιούνιο του 2012, το μάθημα της Πληροφορικής στην ιδιωτική εκπαίδευση κατά τη διάρκεια τεσσάρων τουλάχιστον σχολικών ετών, ανεξαρτήτως του βασικού τίτλου σπουδών στην ανωτάτη εκπαίδευση που διαθέτουν, και εφόσον κατά το χρόνο που δίδασκαν ήταν κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου στην Πληροφορική ή είχαν αποδεδειγμένα παρακολουθήσει σεμινάρια διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής τα οποία είχαν διοργανωθεί από δημόσιους Φορείς ή επιστημονικές ενώσεις εκπαιδευτικών, δικαιούνται να εγγραφούν στην επετηρίδα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στον κλάδο ΠΕ19. Η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών του προηγούμενου εδαφίου λογίζεται ως διανυθείσα στον κλάδο ΠΕ19.
γ) Η προϋπηρεσία των πτυχιούχων: α) Τμημάτων Ιδρυμάτων της ανωτάτης εκπαίδευσης (Α.Ε.Ι.) στους οποίους δίνεται το δικαίωμα διορισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και οι οποίοι είναι κάτοχοι και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Παιδαγωγικού Τμήματος (Α.Ε.Ι.) και β) Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής ή Τμημάτων Νηπιαγωγών Α.Ε.Ι. που, για την κάλυψη έκτακτων εκπαιδευτικών αναγκών, εργάστηκαν, δυνάμει μονοετών συμβάσεων, ή έχουν, επίσης δυνάμει μονοετών συμβάσεων, προσληφθεί για να εργαστούν έως και το σχολικό έτος 2012 – 2013 ως δάσκαλοι σε ιδιωτικά δημοτικά σχολεία, λογίζεται ως προϋπηρεσία στον κλάδο εκπαιδευτικών στον οποίο επιτρέπεται να ενταχθούν σύμφωνα με το βασικό τους τίτλο σπουδών. Οι εκπαιδευτικοί που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο μπορούν να συνεχίσουν να υπηρετούν στα ιδιωτικά δημοτικά σχολεία με βάση τις ρυθμίσεις του ν. 682/1977.
δ) αα) Το εδάφιο γ’ της παραγράφου 4 του άρθρου 28 του ν. 682/1977 (Α’ 244) όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 11 του ν. 1035/1980 (Α’ 60) διατηρείται σε ισχύ μόνο για την επιλογή διευθυντών ιδιωτικών σχολικών μονάδων.
ββ) Η παράγραφος 2 του άρθρου 29 του ν. 682/1977 όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 11 του ν. 1035/1980 αντικαθίσταται ως εξής: «2. Σε κάθε περίπτωση η σύνθεση του διδακτικού προσωπικού κάθε σχολείου περιλαμβάνει εκπαιδευτικούς που ανήκουν κατά ποσοστό, τουλάχιστον, 75% στον πίνακα Α’. Παρεκκλίσεις, λόγω εξαιρετικών περιπτώσεων, από το όριο του προηγούμενου εδαφίου επιτρέπονται μόνο για επαρχιακά ιδιωτικά σχολεία, κατόπιν αιτιολογημένης αποφάσεως του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».
2. Στο πλαίσιο της υλοποίησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς 2007 – 2013 σε κάθε απόφοιτο των δημοσίων και ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης που άρχισε την πρακτική του άσκηση από 1.10.2008 έως και 30.6.2009 και την ολοκλήρωσε το αργότερο έως 31.12.2009 καταβάλλεται επιδότηση ύψους οκτακοσίων (800) ευρώ ανά εξάμηνο.
3. α) Στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 12 του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 (Α’ 71) απαλείφεται η φράση «στο τέλος της πρώτης δι¬ετίας».
β) Η παράγραφος 4 του άρθρου 4, το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της παραγράφου 12 του άρθρου 9 και οι παράγραφοι 1 και 2 του άρθρου 30 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιήθηκαν με τις περιπτώσεις α) και β) της παραγράφου 2 του άρθρου 33 του ν. 4038/2012 (Α’ 140), καταργούνται. Για τις γενικές προϋποθέσεις των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ισχύει το άρθρο 8 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45) όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του π.δ. 100/1997 (Α’ 94).
γ) Αποκλειστικά και μόνο για τις μεταθέσεις του 2013 οι σχετικές αιτήσεις των εκπαιδευτικών υποβάλλονται το αργότερο έως και 31.12.2012.
4. Στις περιπτώσεις που τα μίσθια δεν έχουν αποδοθεί στους εκμισθωτές, η ισχύς των μισθώσεων για τη στέγαση και λειτουργία των αποκεντρωμένων υπηρεσιών που καταργήθηκαν με την παράγραφο 1 του άρθρου 32 του ν. 4027/2011 (Α’ 199) παρατείνεται από το χρόνο λύσης τους, που προβλέπεται στην παράγραφο 5 του ίδιου άρθρου, το αργότερο έως και την 31η Ιουλίου 2013 οπότε και λύονται αυτοδικαίως. Οι μισθώσεις επιτρέπεται να παραταθούν, περαιτέρω, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου 5 του άρθρου που αναφέρεται στο προηγούμενο εδάφιο της παρούσης.
5. α) Στο πρώτο εδάφιο του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 (Α’ 199) η φράση «Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ)» αντικαθίσταται από τη φράση «Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ)».
β) Η παράγραφος 2 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται ως εξής: «2.α) Οι ΣΜΕΑΕ αποτελούν Κέντρα Υποστήριξης ΕΑΕ μιας ενότητας σχολικών μονάδων της ίδιας βαθμίδας της γενικής δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης. Οι ενότητες αποτελούν αποκεντρωμένες αδιαβάθμητες υπηρεσιακές μονάδες της ΕΑΕ και οι σχολικές μονάδες που τις συνθέτουν συνιστούν Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ).
β) Τα ΣΔΕΥ που προβλέπονται στην περίπτωση α) συνιστώνται με απόφαση του οικείου περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Κάθε ΣΔΕΥ έχει σκοπό (α) την προώθηση της συνεργασίας, το συντονισμό του έργου των σχολικών μονάδων και την ενδυνάμωσή τους στην ανταπόκριση στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών τους, (β) στην ένταξη και συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία στο σχολείο των συνομηλίκων τους και (γ) στην υποστήριξη των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ), της παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης και των μαθητών τους οποίους εφαρμόζεται κατ’ οίκον διδασκαλία.
γ) Σε κάθε σχολική μονάδα της γενικής εκπαίδευσης λειτουργεί ΕΔΕΑΥ ως πρωτοβάθμιο όργανο για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών της η οποία συγκροτείται με απόφαση του οικείου περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης και αποτελείται από τα ακόλουθα μέλη:
αα) το διευθυντή της σχολικής μονάδας, ως προέδρου, με αναπληρωτή του το νόμιμο αναπληρωτή του στα καθήκοντα του ως διευθυντή,
ββ) έναν (1) νηπιαγωγό ή δάσκαλο ή καθηγητή κλάδων ΕΑΕ που υπηρετούν σε ΤΕ ή στην παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση ή στο Κέντρο Υποστήριξης ΕΑΕ του ΣΔΕΥ στο οποίο εντάσσεται η σχολική μονάδα,
ββ) έναν (1) ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23 που υπηρετεί στο Κέντρο Υποστήριξης ΕΑΕ του ΣΔΕΥ στο οποίο εντάσσεται η σχολική μονάδα και
γγ) έναν (1) κοινωνικό λειτουργό του κλάδου ΠΕ30 που υπηρετεί στο Κέντρο Υποστήριξης ΕΑΕ του ΣΔΕΥ στο οποίο εντάσσεται η σχολική μονάδα, με τους αναπληρωτές τους.
δ) Στις συνεδριάσεις της ΕΔΕΑΥ συμμετέχει, ως εισηγητής χωρίς δικαίωμα ψήφου, ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός του τμήματος στο οποίο φοιτά ο μαθητής που έχει ανάγκη υποστήριξης. Σε περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητο η ΕΔΕΑΥ, ανάλογα με την περίπτωση του μαθητή που έχει ανάγκη υποστήριξης, μπορεί να καλεί, προκειμένου να διαμορφώσει καλύτερη άποψη για την εξεταζόμενη υπόθεση, μέλη από τις άλλες ειδικότητες ΕΕΠ που υπηρετούν στο οικείο Κέντρο Υποστήριξης ΕΑΕ του ΣΔΕΥ. Γραμματέας ορίζεται ο γραμματέας της σχολικής μονάδας.
ε) Η ΕΔΕΑΥ έχει, μεταξύ άλλων, τις εξής αρμοδιότητες:
αα) Διενεργεί διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση των εμποδίων εκπαίδευσης και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.
ββ) Διαμορφώνει πρόγραμμα διαφοροποιημένης διδασκαλίας για μαθητές με διαπιστωμένη δυσκολία μάθησης ή και συμπεριφοράς σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης στην οποία φοιτά ο μαθητής.
γγ) Πραγματοποιεί συνεργατική διεπιστημονική αντιμέτωπη των δυσκολιών του μαθητή μέσα στην γενική σχολική τάξη του με τα μέσα και τους πόρους που είναι διαθέσιμοι στο σχολείο, στο σπίτι και στην κοινότητα για επιπρόσθετες παρεμβάσεις και παραπέμπει μαθητές που χρειάζονται υποστήριξη από ειδικές εξωσχολικές Υπηρεσίες. Σε περίπτωση που προκύπτουν σαφείς ενδείξεις προβλημάτων ψυχικής υγείας ή παιδικής κακοποίησης ή γονεϊκής παραμέλησης συνεργάζεται με ΙΠΔ ή άλλες ιατρικές ή ψυχολογικές δημόσιες Υπηρεσίες της περιοχής της, με κοινωνικές Υπηρεσίες και με τις αρμόδιες δικαστικές Αρχές.
δδ) Διαμορφώνει προγράμματα προσχολικής πρώιμης παρέμβασης σε συνεργασία με παιδιατρικές υπηρεσίες ή ΙΠΔ της περιοχής αρμοδιότητάς της και οργανώνει ειδικά επιμορφωτικά προγράμματα για γονείς με παιδιά ηλικίας έως έξι (6) ετών σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες του οικείου Δήμου.
εε) Παρακολουθεί την εφαρμογή του εξατομικευμένου προγράμματος εκπαίδευσης (ΕΠΕ) για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του σχολείου της και του προγράμματος υποστήριξης της οικογένειάς τους και για μαθητές με κατ’ οίκον διδασκαλία.
στστ) Συντονίζει και παρακολουθεί τις δράσεις κοινωνικής στήριξης του μαθητή και της οικογένειάς του και συνεργάζεται με τις κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου και άλλους αρμόδιους Φορείς.
ζζ) Υποστηρίζει τις σχολικές μονάδες κατά τη μετεγγραφή των μαθητών καθώς και τους αποφοίτους με αναπηρία.
ηη) Παραπέμπει μαθητές που χρειάζονται γνωμάτευση από το ΚΕΔΔΥ όταν συνεχίζουν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους, να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον. Η παραπομπή γίνεται με εισήγηση του εκπαιδευτικού που προβλέπεται στην περίπτωση δ). Στην παραπεμπτική απόφαση βεβαιώνεται ότι έγιναν όλες οι αναγκαίες υποστηρικτικές παρεμβάσεις από το σχολείο του μαθητή, την ΕΔΕΑΥ και τους σχολικούς συμβούλους γενικής εκπαίδευσης και τους συμβούλους ΕΑΕ και συνοδεύεται από έκθεση του ψυχολόγου της ΕΔΕΑΥ σχετικά με το «εκπαιδευτικό – ψυχολογικό προφίλ» του μαθητή και τους τομείς περαιτέρω διερεύνησης και γνωμάτευσης, με βάση την επεξεργασία των δεδομένων κάθε συγκεκριμένης περίπτωσης. Όλες οι περιπτώσεις μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες που έχουν ενταχθεί σε ΣΔΕΥ καθώς και τα συναφή αιτήματα των γονέων εξετάζονται από το οικείο ΚΕΔΔΥ αποκλειστικά και μόνο κατόπιν παραπομπής της οικείας ΕΔΕΑΥ.
στ) Ο σχολικός ψυχολόγος και ο κοινωνικός λειτουργός της ΕΔΕΑΥ μπορούν να καλούνται στο σχολικό συμβούλιο των γενικών σχολείων του οικείου ΣΔΕΥ προκειμένου να εισηγηθούν για θέματα ένταξης μαθητών με αναπηρία στο γενικό σχολείο, αντιμετώπισης κρίσεων και σχολικής βίας, σχέσεων μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας, κοινωνικοοικονομικών προβλημάτων των μαθητών καθώς και για θέματα ανάπτυξης εξωσχολικών δραστηριοτήτων ελευθέρου χρόνου στο περιβάλλον του σχολείου και κοινωνικής υποστήριξης των μαθητών και των οικογενειών τους.
ζ) Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού καθορίζονται οι αρμοδιότητες των ΕΔΕΑΥ και εγκρίνεται ο κανονισμός λειτουργίας τους που συντάσσεται από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού στο οποίο ρυθμίζονται και τα ζητήματα νόμιμης σύνθεσης, διαδικασίας σύγκλησης, τρόπου συνεδριάσεων και λήψης αποφάσεων. Μέχρι την έκδοση του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας εφαρμόζονται οι διατάξεις των άρθρων 14 και 15 του ν. 2690/1999 (Α’ 45). Με όμοια απόφαση εξειδικεύεται η διάρθρωση και η λειτουργία των Κέντρων Υποστήριξης ΕΑΕ.».
6. α) Τα τρία πρώτα εδάφια της παραγράφου 5 του άρθρου 3 του ν. 1566/1985 (Α’ 167) αντικαθίστανται ως εξής: «5. Τα νηπιαγωγεία, ανάλογα με τον αριθμό των οργανικών θέσεων των νηπιαγωγών, είναι μονοθέσια έως και εξαθέσια. Η οργανικότητα των νηπιαγωγείων προσδιορίζεται με βάση την αντιστοιχία νηπιαγωγού προς αριθμό νηπίων και η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τον ένα (1) νηπιαγωγό για κάθε εικοσιπέντε (25) νήπια και όχι λιγότερο από επτά (7). Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού καθορίζεται ο αριθμός των μαθητών που αντιστοιχεί σε κάθε νηπιαγωγό.».
β) Στο άρθρο 12 του ν. 1566/1985 προστίθεται παράγραφος 7 ως εξής: «7. Για το ημερήσιο και εβδομαδιαίο ωράριο εργασίας των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα νηπιαγωγεία ισχύει η παράγραφος 8 του άρθρου 13 του παρόντος νόμου. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού καθορίζεται το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών, κατά ανάλογο τρόπο με των δασκάλων, καθώς και οι λεπτομέρειες εφαρμογής του.».
γ) Η ισχύς της περίπτωσης α) της παρούσης παραγράφου αρχίζει από 1η Αυγούστου 2013.

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ;



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                                           
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ             
        ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ                                       Προς το Δ/ντη  Εκπαίδευσης, τους              Κολοκοτρώνη  52,  201 00  Κόρινθος                                 Συμβούλους , τα Μέλη μας

Τηλ & Φάξ: 27410 26327
Εmail: daskkor@otenet. 

  ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ
ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ;
Ή
ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ;

  Ο Υπουργός Παιδείας ,  με την με  αριθμό Φ 277 / 412 / 144706 / Δ2 / 19-11-2012 εγκύκλιό του, καλεί  τους διευθυντές και προέδρους των Υπηρεσιακών Συμβουλίων να συντάξουν λίστα  ¨προγραφών¨ εκπαιδευτικών. Με την εγκύκλιο αυτή παραβιάζεται κατάφωρα το ΣΥΝΤΑΓΜΑ της χώρας, καταλύεται η αρχή τη νομιμότητας στη διοίκηση της εκπαίδευσης, καθώς στην ουσία επιχειρείται η στέρηση του πολίτη – εκπαιδευτικού από το φυσικό του δικαστή.
       Με την προαναφερόμενη εγκύκλιο ζητείται η  βεβιασμένη-  “εντός της σήμερον”- αποστολή μιάς λίστας “προγραφών” με ονόματα εκπαιδευτικών, οι οποίοι , χωρίς άλλη περαιτέρω διαδικασία  πέραν της αναφερόμενης στην εγκύκλιο “διαπιστωτικής πράξης του οικείου οργάνου” ,  θα τίθενται αμέσως σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας, προφανώς για να ικανοποιηθούν οι δημοσιονομικές ορέξεις της τρόικας και των εθελόδουλων οργάνων της.

       Οι “προγεγραμμένοι” εκπαιδευτικοί δεν θα είναι μόνο αυτοί , στους οποίους έχουν επιβληθεί ποινές οριστικής ή προσωρινής παύσης για τα πειθαρχικά παραπτώματα που αναφέρονται (περιοριστικά) στο κείμενο του νόμου και της εγκυκλίου, αλλά κι' εκείνοι των οποίων οι υποθέσεις εκκρεμούν. Με τον τρόπο αυτό επιβάλλεται η πρωτοφανής στο νομικό πολιτισμό ποινή πριν από την οριστική κρίση  και επομένως παραβιάζεται κατάφωρα το “τεκμήριο αθωότητας”, η θεμελιώδης ποινική αρχή που κατοχυρώνεται τόσο από το εσωτερικό Δίκαιο (με την αυξημένη συνταγματική ισχύ του αρθρ. 28 παρ. 2 του Συντάγματος) όσο και από το Κοινοτικό Δίκαιο.

       “Προγεγραμμένοι” θα είναι επίσης και εκείνοι οι εκπαιδευτικοί  που ούτε έχουν καταδικαστεί ούτε εκκρεμεί εναντίον τους σήμερα πειθαρχική δίωξη. Αυτό το “θαύμα” της κατάφωρης συνταγματικής παραβίασης επιτυγχάνεται με τις μαγικές εκείνες διατάξεις, που προβλέπουν την αυτοδίκαιη αργία για τον εκπαιδευτικό, ο οποίος  κάποτε - στο αόριστο παρελθόν - “στερήθηκε την προσωπική του ελευθερία”, ανεξαρτήτως αν η στέρηση αυτή δεν ήταν αποτέλεσμα δικαστικής απόφασης, αλλά εντάλματος προσωρινής κράτησης που εξεδόθη για οποιοδήποτε λόγο, ακόμη και αν  στη συνέχεια ήρθη η προσωρινή κράτησή του. Με τον τρόπο αυτό επιχειρείται η συνταγματικά απαράδεκτη επιβολή νέας “συμπληρωματικής” (παρεπόμενης) ποινής για πράξεις, που έχουν κριθεί στο παρελθόν βάσει άλλων, προγενέστερων νόμων. Έτσι παραβιάζεται ευθέως η άλλη θεμελιώδης ποινική αρχή “nulla poena sine lege”.
        Θέλουν οι δημόσιοι υπάλληλοι, επομένως και οι εκπαιδευτικοί, να είναι πλέον όμηροι  της  διοίκησης  και  του  αυταρχικού κράτους,  αφού θα  επικρέμεται  πάνω  από  το κεφάλι  τους  η δαμόκλειος  σπάθη της  απόλυσης  γενικά και  ειδικά  της  «αργίας»  και της  «δυνητικής αργίας» σε  περίπτωση «πειθαρχικής ποινής». Είναι προφανές πως με «όχημα» τα πειθαρχικά παραπτώματα θα ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου για τις απολύσεις και  στην εκπαίδευση.

        Καλούμε  τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης  και τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να αναλάβουν  τις ευθύνες τους και  να μην αποσταλεί καμία λίστα “προγραφών. Η τήρηση της δημοκρατικής και συνταγματικής νομιμότητας είναι θεμελιώδης υποχρέωση όλων των οργάνων της Πολιτείας. Η άσκηση της υστερόβουλης “δημοσιονομικής πολιτικής” σύμφωνα με τις προδιαγραφές της τρόικας και του μνημονίου είναι αδιανόητο να οδηγεί στην κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος, καταλύοντας τόσο  την εσωτερική όσο  και την κοινοτική νομιμότητα, θυσιάζοντας γι' αυτό κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα κατακτημένα με ιστορικούς αγώνες.
        Ακόμη καλούμε τους εκπαιδευτικούς να απαιτήσουν τη μη εφαρμογή και την απόσυρση  της απαράδεκτης εγκυκλίου του Υπουργείου, με την οποία καταργούνται   ατομικά  δικαιώματα, και επιδιώκεται να τρομοκρατηθεί κάθε αντίθετη φωνή  στην εφαρμοζόμενη εκπαιδευτική  και γενικότερη πολιτική.

Τα πειθαρχικά παραπτώματα με βάση τα οποία το Υπουργείο ζητά στοιχεία των εκπαιδευτικών



Νόμος 4057/2012 περί Πειθαρχικού Δικαίου Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
 
 ΑΡΘΡΟ 107  [Με bold σημειώσαμε τα πειθαρχικά  που αναφέρονται σε αυτήν εδώ την  εγκύκλιο και για τα οποία το Υπουργείο Παιδείας ζητάει τα στοιχεία των εκπαιδευτικών  που σχετίζονται με αυτά ]   
 
 
1. Πειθαρχικά παραπτώματα είναι:
 
α) πράξεις με τις οποίες εκδηλώνεται άρνηση αναγνώρισης του Συντάγματος ή έλλειψη αφοσίωσης στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία,
 
 β) κάθε παράβαση υπαλληλικού καθήκοντος που προσ διορίζεται από τις υποχρεώσεις που επιβάλλουν στον υπάλληλο οι κείμενες διατάξεις, εντολές και οδηγίες. Το υπαλληλικό καθήκον σε καμία περίπτωση δεν επιβάλλει στον υπάλληλο πράξη ή παράλειψη που να αντίκειται προς τις διατάξεις του Συντάγματος και των νόμων, υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 25 του παρόντος,
 
γ) η παράβαση καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα ή άλλους ειδικούς ποινικούς νόμους,
 
δ) η απόκτηση οικονομικού οφέλους ή ανταλλάγματος προς όφελος του ιδίου του υπαλλήλου ή τρίτου προσώπου, κατά την άσκηση των καθηκόντων του ή εξ αφορμής αυτών,
 
ε) η αναξιοπρεπής ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά εντός ή εκτός υπηρεσίας, 
 
στ) η παράβαση της αρχής της αμεροληψίας,
 
 ζ) η παραβίαση της αρχής της ισότητας των ίσων ευκαιριών και της ίσης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών σε θέματα εργασίας και απασχόλησης σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία που ενσωμάτωσε την Οδηγία 2006/54/ΕΚ στην ελληνική έννομη τάξη,
 
 η) η παράβαση της υποχρέωσης εχεμύθειας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 26 του παρόντος, 
 
θ) η σοβαρή απείθεια,
 
ι) η αδικαιολόγητη αποχή από την εκτέλεση των καθηκόντων, 
 
ια) η παραβίαση των υποχρεώσεων του άρθρου 27 του παρόντος, καθώς και η αδικαιολόγητη προτίμηση νεότερων υποθέσεων με παραμέληση παλαιότερων,
 
ιβ) η άρνηση παροχής πληροφόρησης στους πολίτες και τις αρχές,
 
 ιγ) η μη έγκαιρη απάντηση σε αιτήσεις και αναφορές πολιτών σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,
 
ιδ) η χρησιμοποίηση της δημοσιοϋπαλληλικής ιδιότητας ή πληροφοριών που κατέχει ο υπάλληλος λόγω της υπηρεσίας ή της θέσης του, για εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων του ίδιου ή τρίτων προσώπων, 
 
ιε) η αδικαιολόγητη άρνηση προσέλευσης για ιατρική εξέταση,
 
ιστ) η άμεση ή μέσω τρίτου προσώπου συμμετοχή σε δημοπρασία την οποία διενεργεί επιτροπή, μέλος της οποίας είναι ο υπάλληλος ή όταν η επιτροπή αυτή υπά− γεται στην αρχή στην οποία ο υπάλληλος υπηρετεί,
 
ιζ) η άσκηση κριτικής των πράξεων της προϊσταμένης αρχής που γίνεται δημοσίως, γραπτώς ή προφορικώς, με σκόπιμη χρήση εν γνώσει εκδήλως ανακριβών στοιχείων ή με χαρακτηριστικά απρεπείς εκφράσεις,
 
 ιη) η άρνηση σύμπραξης, συνεργασίας, χορήγησης στοιχείων ή εγγράφων κατά τη διεξαγωγή έρευνας, επιθεώρησης ή ελέγχου από Ανεξάρτητες Διοικητικές Αρχές, τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και τα ιδιαίτερα Σώματα και Υπηρεσίες Επιθεώρησης και Ελέγχου,
 
ιθ) η αδικαιολόγητα μη έγκαιρη σύνταξη ή η σύνταξη μεροληπτικής έκθεσης αξιολόγησης ή η σύνταξη έκθεσης με κρίσεις ή χαρακτηρισμούς που δεν εξειδικεύο νται με αναφορά συγκεκριμένων στοιχείων,
 
 κ) η άρνηση ή παρέλκυση εκτέλεσης υπηρεσίας,
 
 κα) η χρησιμοποίηση τρίτων προσώπων για την απόκτηση υπηρεσιακής εύνοιας ή την πρόκληση ή ματαίωση εντολής της υπηρεσίας,
 
κβ) η σύναψη στενών κοινωνικών σχέσεων με πρόσω πα, με αφορμή το χειρισμό θεμάτων αρμοδιότητας του υπαλλήλου από την αντιμετώπιση των οποίων εξαρτώ− νται ουσιώδη συμφέροντα των προσώπων αυτών,
 
κγ) η φθορά λόγω ασυνήθιστης χρήσης, η εγκατάλειψη ή η παράνομη χρήση πράγματος το οποίο ανήκει στην υπηρεσία,
 
κδ) η παράλειψη από τα πειθαρχικά όργανα δίωξης και τιμωρίας πειθαρχικού παραπτώματος, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 2 του άρθρου 110 του παρόντος,
 
κε) η άσκηση εργασίας ή έργου με αμοιβή χωρίς προ ηγούμενη άδεια της υπηρεσίας,
 
κστ) η απλή απείθεια,
 
κζ) η μη τήρηση του ωραρίου από τον υπάλληλο και η παράλειψη του προϊσταμένου να ελέγχει την τήρησή του, 
 
κη) η αμέλεια ή ατελής εκπλήρωση του υπηρεσιακού καθήκοντος,
 
κθ) τα ειδικά πειθαρχικά παραπτώματα που ορίζονται στο στοιχείο α΄ της παραγράφου 4 του άρθρου 117 του παρόντος νόμου,
 
λ) το ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα που προβλέπεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 130 του παρόντος νόμου,
 
λα) το ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα που προβλέπεται στο τρίτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 144 του παρόντος νόμου,
 
λβ) το ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα που προβλέπεται στην παράγραφο 4 του άρθρου τρίτου του παρόντος νόμου.
 
 
H Εγκύκλιος Φ.361.8 / 112 / 145193/ Δ1 / 20-11-2012  σχετικά με πειθαρχικά παραπτώματα εκπαιδευτικών (σύμφωνα με τον Ν.4093/2012) που στάλθηκε στις Περιφερειακές Διευθύνσεις
 
 
΄Υστερα από την υπ’ αριθ. ΔΙΔΑΔ-ΔΙΠΙΔΔ/οικ.26188/12-11-2012 εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης,Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, η οποία έλαβε αριθμό ΑΔΑ: Β4ΣΨΧ-Μ3Υ ,παρακαλούμε όπως αποστείλετε, εντός της σήμερον... στο email της Υπηρεσίας μας t09ppe4@minedu.gov.gr τα στοιχεία (δηλαδή ονοματεπώνυμο-παράπτωμα ,αριθμό πράξης ή παραπεμπτηρίου εγγράφου ,καθώς και την ημερομηνία κοινοποίησης στον εκπαιδευτικό) των πειθαρχικών αποφάσεων των Συμβουλίων σας με τις οποίες επιβλήθηκαν οι ποινές τις προσωρινής ή οριστικής παύσης όπως προβλέπεται στις διατάξεις των περιπτώσεων 1 έως 6 της υποπαραγράφου Ζ.3 του Ν.4093/2012, προκειμένου το οικείο όργανο να εκδώσει τις αντίστοιχες διαπιστωτικές πράξεις . Τονίζεται ότι η συγκεκριμένη εγκύκλιος αφορά και υποθέσεις εκπαιδευτικών οι οποίοι έχουν παραπεμφθεί ενώπιον του Υπηρεσιακού σας Συμβουλίου και εκκρεμούν κατά την δημοσίευση του Ν.4093/2012 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, για τα πειθαρχικά παραπτώματα των περιπτώσεων (α΄,γ’,δ’,ε’,θ’,ι’,ιδ’,ιη’,κγ’,κδ’,κζ’ και κθ΄) του άρθρου 107 , ή αντίστοιχα παραπτώματα του ιδίου άρθρου, όπως ίσχυε πριν την αντικατάστασή του με το άρθρο δεύτερο του ν.4057/2012 ή αντίστοιχα παραπτώματα του προϊσχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα (ν.2683/1999) (ίδ. Παράρτημα Ι της προαναφερθείσας εγκυκλίου).
 
Επιπλέον επισημαίνουμε ότι επειδή η πειθαρχική δίωξη είναι αυτοτελής και ανεξάρτητη από την ποινική ή άλλη δίκη σύμφωνα με το άρθρο 114 του Ν.3528/2007 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο δεύτερο του Ν.4057/2012, παρακαλούμε όπως γνωστοποιηθούν τα στοιχεία υπαλλήλων οι οποίοι :
 
1.Στερήθηκαν την προσωπική τους ελευθερία ύστερα από Π/θμια ή Δ/θμια απόφαση ποινικού δικαστηρίου ή ένταλμα προσωρινής κράτησης.
 
2. Εκδόθηκε εναντίον τους ένταλμα προσωρινής κράτησης και στην συνέχεια ήρθη η προσωρινή κράτηση ή αντικαταστάθηκε από περιοριστικούς όρους.
 
3. Παραπέμφθηκαν αμετακλήτως ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου για κακούργημα, ή για τα αδικήματα της κλοπής της υπεξαίρεσης ( κοινής και στην υπηρεσία) ,απάτης, εκβίασης, πλαστογραφίας, δωροδοκίας, καταπίεσης, απιστίας περί την υπηρεσία καθώς και για οποιοδήποτε έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας ή έγκλημα οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής ( Ν.4093/2012 όπως αντικαταστάθηκε από την αριθ. ΦΕΚ 224 ΤΑ΄΄/12-11-2012 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου).
 
Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την προαναφερθείσα εγκύκλιο ( σελ. 18), οι Δ/ντες Δ/θμιας Εκπ/σης και οι Περιφερειακοί Δ/ντες Εκπ/σης υποχρεούνται να επικαιροποιήσουν στην βάση του Μητρώου Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου ( Απογραφή ) τα στοιχεία εκείνα των υπαλλήλων που τίθενται σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας και στην συνέχεια να τους αποδεσμεύσουν με την αιτιολογία «Θέση σε Αργία» .Η θέση σε αργία επέρχεται αυτοδικαίως με την δημοσίευση του Νόμου 4093/2012. 

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Εισαγγελέας Χανίων: Κυβέρνηση "δωσιλόγων" προσφέρουν γη και ύδωρ


Για κυβέρνηση "δωσίλογων" που προσφέρει γη και ύδωρ στους δανειστές κάνει λόγο σε επιστολή του ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Χανίων, Γιάννης Πενταγιώτης με αφορμή τις κινητοποιήσεις του κλάδου αλλά και... τους λόγους για τους οποίους αντιδρούν οι δικαστικοί στα νέα μέτρα.
Δίωξη σε βάρος του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων
 
Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, άσκησε πειθαρχική δίωξη σε βάρος του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων, Γιάννη Πενταγιώτη, με αφορμή την ανοικτή επιστολή που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο αναφορικά με τις κινητοποιήσεις των Δικαστικών ενάντια στα νέα σκληρά οικονομικά μέτρα.
 
Η πειθαρχική δίωξη που ασκήθηκε εναντίον του αφορά τους χαρακτηρισμούς περί «καθεστώτος κατοχής», «κυβέρνησης δωσίλογων» και «φαύλου καθεστώτος», οι οποίοι περιέχονται στην επιστολή του εισαγγελέα.
 
 
Στην επιστολή του, λοιπόν αναφέρει: 
«Συνάδελφοι δικαστές και εισαγγελείς σαν απάντηση στους ελάχιστους συναδέλφους που αντιδρούν στις κινητοποιήσεις μας αλλά και στις αμφιβολίες και στις αντιρρήσεις που ήδη εγείρονται για την κλιμάκωση του αγώνα, τις οποίες σέβομαι, αλλά δεν υιοθετώ αναφέρω τα κάτωθι:
 
Αγωνιζόμαστε ως κλάδος, ως ανεξάρτητη εξουσία ενάντια στην προκλητική παραβίαση του Συντάγματος από την εκτελεστική και νομοθετική εξουσία, ενάντια στην κατεδάφιση όλων των κοινωνικών δικαιωμάτων, ενάντια στην ισοπέδωση της παιδείας και της υγείας του λαού μας, ενάντια στη γενοκτονία που επιχειρείται εις βάρος όλων μας με την μείωση των μισθών και των συντάξεων σε επίπεδα μη βιώσιμα στα πλαίσια δήθεν του αποκαλούμενου δημοσίου συμφέροντος το οποίο όπως φαίνεται σύμφωνα με την 668/20-2-2012 απόφαση του ΣτΕ, που έκρινε συνταγματικό το μνημόνιο σε όλα τα μέτρα του υπερισχύει του ίδιου του Συντάγματος, των άρθρων που κατοχυρώνουν τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα και αγαθά και της ΕΣΔΑ.
 
Εδώ υπάρχει και μια αντίφαση και ειρωνεία των σοφών του ΣτΕ καθώς όλα τα μέτρα που λαμβάνονται στα πλαίσια του δημοσίου συμφέροντος για τη λειτουργία του κράτους και της κοινωνίας μας συγχρόνως τα ίδια μέτρα καταστρατηγούν, ισοπεδώνουν το δημόσιο συμφέρον και καταστρέφουν την κοινωνία μας για το καλό της οποίας εφαρμόζονται.
 
Αγωνιζόμαστε ενάντια στο καθεστώς κατοχής που έχουν επιβάλλει η Τρόικα, οι σύμβουλοί τους, οι αξιωματούχοι της ευρωπαϊκής ένωσης και του ΔΝΤ και οι ντόπιοι και ξένοι τραπεζίτες.
 
Αγωνιζόμαστε ενάντια στην κυβέρνηση «δωσίλογων» που προσφέρουν γη και ύδωρ στους δανειστές μας εξοντώνοντας το λαό μας με την κατάλυση κάθε είδους εργασιακού και κοινωνικού δικαιώματός του.
 
Αγωνιζόμαστε ενάντια στο φαύλο αυτό καθεστώς της δήθεν κοινοβουλευτικής δημοκρατίας το οποίο νομοθετεί ενάντια στη θέληση και βούληση του λαού υποστηρίζοντας ότι διαθέτει λαϊκή νομιμοποίηση και εντολή.
 
Αγωνιζόμαστε ενάντια στη λειτουργία της βουλής οπερέτας και της κυβέρνησης «yes men» που έχουμε, που νομοθετούν πάντα με δημοκρατικό τρόπο ψηφίζοντας όλα τα μέτρα που οδηγούν στην εξόντωση το λαό μας και στη διάλυση το κράτος μας, σε ένα άρθρο, για να μην υπάρξουν αντιδράσεις και διαρροές. Αλήθεια τι δημοκρατική πρακτική που είναι αυτή. Την επικροτούμε ως δικαστική εξουσία.
 
Αγωνιζόμαστε ενάντια στην ανεργία που έχει ξεπεράσει το 30%, αγωνιζόμαστε για τις οικογένειες των 3.000 συμπολιτών μας που αυτοκτόνησαν μην αντέχοντας την εξαθλίωση που τις οδήγησε η νόμιμα και δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνησή μας.
 
Αγωνιζόμαστε ενάντια στον ορυμαγδό των νέων αυτών μέτρων λιτότητας και ισοπέδωσής μας, τα οποία κατά τους κυβερνώντες παίρνονται για το καλό μας και για να υπάρξει ανάπτυξη, όμως εδώ και δύο χρόνια συνεχώς βαθαίνει η ύφεση και δεν υπάρχει διέξοδος και τέλος.
 
Αγωνιζόμαστε για την εθνική μας κυριαρχία και ανεξαρτησία. Αλήθεια μήπως δεν έχετε αντιληφθεί ότι ήδη ζούμε σε καθεστώς κατοχής, δουλείας, αποικιοκρατίας γερμανικής προέλευσης. Ποιος πιστεύει ότι είμαστε ελεύθερο και κυρίαρχο κράτος που θα δώσει ένα τέλος στην αυτοκαταστροφή του, στο φαύλο κύκλο που μας οδηγεί η προδοτική αυτή πολιτική που δήθεν υπερασπίζεται τα συμφέροντά μας ως ελληνικό κράτος και πολίτες.
 
Αγωνιζόμαστε ενάντια στην απώλεια της εθνικής μας ανεξαρτησίας, στην αμετάκλητη και άνευ όρων παραίτησή μας από την εθνική κυριαρχία στην οποία προβήκαμε στο άρθρο 14 παράγραφος 5 της δανειακής σύμβασης που υπόγραψε ο υπουργός οικονομικών το Μάιο του 2010 χωρίς την έγκριση και κύρωσή της από τη βουλή και με βάση την οποία εγκαταστάθηκαν στη χώρα μας οι εκπρόσωποι της Τρόικας και του ΔΝΤ, οι οποίοι με τις ευλογίες των πολιτικών μας συμπεριφέρονται σαν να βρίσκονται σε αποικία ή μήπως βρίσκονται.
 
Αγωνιζόμαστε για να διατηρήσει ο καθένας το σπίτι του που με μόχθο και κόπο και με τις οικονομίες του έφτιαξε και αγόρασε και να μη του το πάρει η τράπεζα γιατί με την περικοπή του μισθού του δεν έχει πια τα χρήματα για να πληρώνει το στεγαστικό του δάνειο.
 
Αγωνιζόμαστε για να έχουν τα παιδιά μας μέλλον σε αυτό τον τόπο και όχι να μεταναστεύουν, να μένουν άνεργα και να αμείβονται με 500 ευρώ.
 
Αγωνιζόμαστε για να παραμείνουμε ελεύθεροι πολίτες με γνώμη και άποψη και όχι δούλοι, απλοί διεκπεραιωτές και εφαρμοστές των άθλιων νόμων που ψηφίζει η βουλή αυτή των άθλιων εκπροσώπων μας οι οποίοι για άλλη μια φορά αφού υφάρπαξαν την ψήφο του λαού μας με ψευδή διλλήματα περί δήθεν καταστροφή μας αν δεν ακολουθήσουμε πιστά τις οδηγίες των δανειστών μας θεωρούν ότι έχουν τη λαϊκή νομιμοποίηση και εντολή.
 
Η μέχρι τώρα στάση μας και η κλιμάκωση του αγώνα μας όχι μόνο δεν είναι αντισυνταγματική και παράνομη όπως θέλουν μερικοί να πιστεύουν και να παρουσιάσουν αλλά αντίθετα υπηρετεί το λαό και το Σύνταγμα που καλούμαστε να εφαρμόσουμε.
 
Αγωνιζόμαστε για να σταματήσει η προκλητική ισοπέδωση των ατομικών, κοινωνικών, εργασιακών δικαιωμάτων του λαού μας.
 
Αγωνιζόμαστε για την προστασία των αδύνατων.
 
Αγωνιζόμαστε για να μην εξαφανιστεί η φυλή μας, το έθνος μας, η Ελλάδα μας, ο τόπος μας που τόσο ξεδιάντροπα αφανίζεται από τους δήθεν αντιπροσώπους του, από αυτούς που είναι βουτηγμένοι στη διαφθορά και στην ανομία. Ας πληροφορηθεί λοιπόν η ηγεσία μας, η Πρόεδρος του Αρείου Πάγου, ο Αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου καθώς και οι εκλεκτοί συνάδελφοι που διαφωνούν με τη στάση μας ότι αγωνιζόμαστε για όλα τα ανωτέρω.
 
Η μόνη διέξοδος στην κρίση είναι η σθεναρή και αποφασιστική στάση μας για να τεθεί τέρμα στην καταπάτηση κάθε έννοιας δικαίου και δικαιοσύνης που βιώνουμε και για να υπάρξει μέλλον στον τόπο μας. Διαφορετικά αν πάψει να υφίσταται και ο θεσμός της δικαστικής εξουσίας, της δικαιοσύνης που τώρα τελευταία με αφορμή τις κινητοποιήσεις μας βάλλεται από παντού και κυρίως από το εσωτερικό του, την ηγεσία του αλλά και τους ίδιους τους λειτουργούς του δεν θα υπάρχει, δεν θα έχει μείνει όρθιο τίποτα πια. Τότε ας συνεχίσουμε να μασάμε το κουτόχορτο που μας προσφέρουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, οι εργολάβοι – καναλάρχες και οι πολιτικοί πάτρωνές τους που θαυμάζουμε στη βουλή και ας συμμορφωθούμε με τις υποδείξεις.
 
Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία.
 
Γιάννης Πενταγιώτης
 
Εισαγγελέας Πρωτοδικών»