Aνακοινώσεις

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Κατατέθηκε νύχτα η τροπολογία για την οποία πίεζε η Τρόικα


Ανοίγει ο δρόμος και για τις απολύσεις εκπαιδευτικών...

 
 
Την συμμετοχή στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και των εκπαιδευτικών, φέρνει με τροπολογία που κατέθεσε αργά το απόγευμα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας κ. Γιώργος Μπαμπινιώτης.

Η απόφαση ήταν ειλημμένη εδώ και αρκετούς μήνες, όμως αναβαλλόταν συνεχώς μπροστά στις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2013 και βάση αυτής από το 2014 θα ορίζονται οι προϊστάμενοι των διάφορων υπηρεσιών και διευθύνσεων.

Σε περίπτωση που κριθεί από την Τρόικα και την ελληνική κυβέρνηση ότι χρειάζονται περικοπές εκπαιδευτικών  η αξιολόγηση θα καθορίσει ποιοι θα είναι αυτοί που θα απομακρυνθούν από τα σχολεία. Δηλαδή όπως θα ισχύσει σε όλο τον υπόλοιπο στενό δημόσιο τομέα, όπως είχε γράψει προ εβδομάδων το Πρώτο Θέμα.

 Τα κριτήρια αξιολόγησης, η διαδικασία και τα όργανα που θα την αναλάβουν θα καθορίζονται μετά από προεδρικό διάταγμα ύστερα από πρόταση των υπουργώ Διοικητικής Μταρρύθμισης και Παιδείας. Το προεδρικό διάταγμα θα καθορίζει και την «βαρύτητα των επί μέρους κριτηρίων για την προαγωγική διαδικασία και την αξιολόγηση της θητείας των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης».

Το προεδρικό διάταγμα αναμένεται να εκδοθεί μέσα σε τέσσερις μήνες από την στιγμή δημοσίευσης του νόμου.
Πηγή  http://www.protothema.gr

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

WEBRADIO ΤΗΣ Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ


ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΑΠΟ
ΤΟ webradio  ΤΗΣ Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤOΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ Κ. ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΗ  ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ  ΤΗΝ «ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ»

Για να συνδεθούμε αρκεί να μπούμε στο blog της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. http://aelmek.blogspot.com  και να επιλέξουμε πάνω δεξιά τον σύνδεσμο Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. WEBRADIO.

Rubber Rooms για εκπαιδευτικούς στην Νέα Υόρκη

PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 30 Μάρτιος 2012 19:27

rubber
Ένα από τα επτά Κέντρα Προσωρινής Εσωτερικής Αναδιανομής της πόλης , όπου εκπαιδευτικοί  σε αναστολή διδακτικών καθηκόντων απαιτείται να περάσουν εκεί την ημέρα τους.
Μεταφρασμένο άρθρο της εφημερίδας όπου υπάρχει η σχετική φωτογραφία του rubber room. Αν και στο άρθρο αναφέρεται πως τελευταία μέρα λειτουργίας των rubbers rooms είναι στις 28/6/2010, στο κείμενο διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών του 2012 γίνεται αναφορά στο rubber room για όσους δεν εφαρμόσουν κατά γράμμα το «μοντέλο- εργαστήριο»
RUBBER ROOMS- Προσωρινά Κέντρα Εσωτερικής Αναδιανομής

Υπήρχαν οι  αγκαλιές αποχωρισμού, οι ανταλλαγές των αριθμών τηλεφώνου και οι σχεδόν βέβαιες  ανεκπλήρωτες υποσχέσεις για τη διατήρηση κάποιας επαφής.  Μάζεψαν τις βαλίτσες τους  από το δωμάτιο 619, το οποίο ήταν το σπίτι τους για μήνες κατά τη  διάρκεια της ημέρας , αν όχι χρόνια. Η Δευτέρα ήταν η τελευταία ημέρα του σχολείου για 1 εκατομμύριο μαθητές  της πόλης αλλά ήταν  και η τελευταία ημέρα στο "rubber room» της Δυτικής 125ης οδού.

Τα τελευταία αρκετά χρόνια, οι εκπαιδευτικοί που κατηγορούνται για ανικανότητα ή παραβατικότητα έχουν υποχρεωθεί να παραμένουν  σε “δωμάτια καουτσούκ”(rubber room), που ονομάζονται επισήμως Κέντρα Προσωρινής Εσωτερικής Αναδιανομής, όπου λαμβάνουν πλήρη μισθό, αλλά δεν εργάζονται, ενώ περιμένουν τις ακροάσεις του Υπουργείου Παιδείας για  να αποφασίσουν για τη  μοίρα τους. Τον Απρίλιο, οι αξιωματούχοι της πόλης και το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών συμφώνησαν να καταργήσουν τα δωμάτια, τα οποία ήταν μια πηγή αμηχανίας για όλους. Ξεκινώντας από το φθινόπωρο, οι καθηγητές θα εκτελούν διοικητικά καθήκοντα ή θα σταλούν στο σπίτι, εάν αυτοί θεωρηθούν  απειλή για τους μαθητές.

Έτσι, η Δευτέρα ήταν η τελευταία ημέρα για τους περίπου 700 καθηγητές και διοικητικούς υπαλλήλους που παρουσιάζονται στα  επτά Κέντρα Προσωρινής Εσωτερικής Αναδιανομής. Είχαν αποσταλεί αφού κατηγορήθηκαν για παραβάσεις είτε  μικρές όπως επίμονη αργοπορία, είτε  σοβαρές όπως σεξουαλική παρενόχληση φοιτητών. Δεν υπάρχει καουτσούκ (rubber) στους τοίχους - το όνομα προέρχεται από την ιδέα ότι θα ήταν δύσκολο να μην τρελαθεί κάποιος μετά την καθημερινή παραμονή  σε ένα δωμάτιο χωρίς παράθυρο, όπως εκείνο  της 125ης οδού.


Στην πραγματικότητα, δεν υπήρχε τίποτα αναρτημένο στους τοίχους. Νωρίτερα φέτος, κάποιοι  εκπαιδευτικοί προσπάθησαν να ζωντανέψουν το χώρο με μια αφίσα ζωγραφικής του Ματίς και μερικά σχέδια από μερικούς ερασιτέχνες καλλιτέχνες που είχαν καταδικαστεί με παραμονή στο rubber room.  Αλλά οι υπεύθυνοι  του κτιρίου τους τα κατέβασαν , λέγοντας ότι θα μπορούσε να προκληθεί ζημιά  στους τοίχους.

Τη Δευτέρα, είχε παραμείνει μόλις ένα ημερολόγιο από μια κινεζική εταιρεία πλυντηρίου, μαζί δύο πίνακες ανακοινώσεων όπου ήταν αναρτημένα  ενημερωτικά δελτία από το σωματείο των δασκάλων και αποκόμματα εφημερίδων για την αμοιβή των εκπαιδευτικών. Αναρτημένη επίσης  ήταν μια αυστηρή προειδοποίηση: «Προστατεύστε τον εαυτό σας όταν προσεγγίζεται από έναν επιθεωρητή - δεν πρέπει να απαντήσετε  σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις.» Κανένας  από τους εννέα καθηγητές που περνούσε  την  τελευταία του μέρα  στο rubber room  δε δέχτηκε  να αποκαλύψει  το πλήρες όνομα του για να το δημοσιοποιήσουμε , λέγοντας ότι ανησυχούν για αντίποινα από τους administrators.

"Ήθελαν να ομολογήσω πως ήμουν  ένοχος », δήλωσε ο Κάρλος, ο οποίος δεν θα αποκαλύψει για τι είχε κατηγορηθεί. «Με οδήγησαν εδώ  αμέσως, χωρίς καν να με αφήσουν να πάρω τα πράγματά μου - σαν να είμαι ένα είδος εγκληματία." Από τη στιγμή που έφτασε στο rubber room , τον Απρίλιο, είπε, έχει δώσει τον καλύτερο εαυτό του, μαθαίνοντας και διδάσκοντας συναδέλφους του πώς να πλέκουν με την τεχνική  μακραμέ. (Στο  τελευταίο  μάθημα της τη Δευτέρα,  ολοκλήρωσε ένα βραχιόλι.)

Στο rubber room υπάρχουν κανόνες υπακοής. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να εμφανιστούν στις 8 το πρωί και  το προσωπικό ασφαλείας πρέπει να τους συνοδεύσει στο rubber room. Θα πρέπει να παραμείνουν εκεί  μέχρι 14:50 μ.μ. Και παρά το γεγονός ότι επιτρέπεται να φύγουν για ένα διάλειμμα για το  γεύμα,  δεν μπορoύν  να χρησιμοποιήσουν την αίθουσα φαγητού στο ισόγειο του κτιρίου.  Αν θέλουν να πλύνουν τα πιάτα τους, πρέπει να χρησιμοποιούν το νεροχύτη της τουαλέτας. Ένα μπουκάλι κίτρινο σαπούνι πιάτων είναι  επάνω στο ψυγείο για όποιον χρειάζεται.

Υπήρχαν συγκρούσεις αναπόφευκτες σε τέτοιους χώρους. Αυτή τη χρονιά, ένας δάσκαλος κάλεσε την αστυνομία   καθώς ένας άλλος δάσκαλος πέταξε το  περιτύλιγμα από το  φαστ-φουντ  στα  σκουπίδια και  παραλίγο να τον χτυπήσει. Ένας άλλος μακροχρόνιος «κάτοικος» εξαγρίωσε τους υπόλοιπους γιατί έπαιζε αδιάκοπα κιθάρα.  Δύο άλλοι καθηγητές συνεπλάκησαν γιατί δεν  μπορούσαν να μοιραστούν ένα από τα 12 τραπέζια του  rubber room.
«Υπάρχει κάτι σε αυτό το μέρος που κάνει τον καθένα να  στρέφεται εναντίον του άλλου» , δήλωσε η Wendy, η οποία είπε ότι ακόμη περιμένει να απαγγελθούν επίσημα κατηγορίες εναντίον της.

Έτσι, η τελευταία ημέρα ήταν ένα  μείγμα ανακούφισης και νοσταλγίας. Κανένας από τους καθηγητές δε γνώριζε  τι θα του συμβεί το επόμενο έτος, αλλά ελάχιστοι πίστευαν πως θα ήταν κάτι καλύτερο.
«Είμαστε λίγο πολύ η επιτομή της αχρηστίας εδώ," είπε μια γυναίκα.
“We’re pretty much the epitome of uselessness here,”

Καθώς  ο αδέξιος κιθαρίστας γρατζουνούσε  στην κιθάρα του κάποιες νότες από το  «Let It Be,» , μια   γυναίκα του είπε : «Ακούγεσαι σα βραχνιασμένη γάτα». Απτόητος εκείνος συνέχιζε.

«Εντάξει, ώρα να φύγουμε – έχουμε  περάσει γοητευτικά» είπε εκείνη  καθώς διέσχιζε την  πόρτα. Ο κιθαρίστας στράφηκε  στο άδειο πια rubber room και απευθυνόμενος στην πραγματικότητα στο κενό είπε :
«Μία φορά απόρριψη , για πάντα απόρριψη.»

ΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!


Μιά πρόταση για την γιορή  της 25ης Μαρτίου και όχι μόνο απο το 3ο Νηπιαγωγείο Κορίνθου

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Οι άδειες των εκπαιδευτικών


Επειδή πολλά λέγονται, περισσότερα "ακούγονται" για τις άδειες των εκπαιδευτικών ΔΙΑΒΑΣΤΕ με προσοχή τα παρακάτω.
Την κωδικοποίηση νομοθεσίας σχεδόν... 30 χρόνων έκαναν οι συνδικαλιστές της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας όσον αφορά τις άδειες που δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στην «κωδικοποίηση» που ακολουθεί περιλαμβάνονται συνοπτικά οι διατάξεις των βασικών νόμων και των εγκυκλίων που αναφέρονται στις άδειες με δεδομένα ότι πρόκειται πραγματικά για έναν κυκεώνα στον οποίο δάσκαλοι και καθηγητές χάνονται, και μάλιστα όταν πρόκειται για κάποιες ειδικές κατηγορίες ή λόγους για τους οποίους κάποιος πρέπει να λάβει άδεια.

Η κωδικοποίηση αφορά τόσο τους μόνιμους εκπαιδευτικούς όσο και τους αναπληρωτές καθώς υπάρχει διαφορετικό καθεστώς για τις δύο κατηγορίες των εργαζομένων. Κατά καιρούς έχουν εκδοθεί, και θα συνεχίσουν να εκδίδονται, από το αρμόδιο τμήμα του υπουργείου Παιδείας διευκρινιστικές εγκύκλιοι με βάση τα ερωτήματα που διατυπώνονται, γιατί πολλές φορές χρειάζεται ερμηνεία των διατάξεων.

«Σε καμιά περίπτωση, όμως, οποιαδήποτε ερμηνευτική εγκύκλιος δεν μπορεί να καταστρατηγεί τη δυνατότητα άσκησης του δικαιώματος των εκπαιδευτικών, να λαμβάνουν τις άδειες που δικαιούνται σύμφωνα με τους νόμους», υπογραμμίζουν οι συνδικαλιστές.

Tι δικαιούνται οι μόνιμοι σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

1. Κανονική άδεια: 10 εργάσιμες ημέρες κατ' έτος εφόσον συντρέχουν σοβαροί λόγοι ανάγκης.

2. Άδεια γάμου-θανάτου: 5 εργάσιμες ημέρες σε περίπτωση γάμου και 3 εργάσιμες ημέρες σε περίπτωση θανάτου συζύγου ή συγγενούς έως και β' βαθμού.

3. Ειδική άδεια νοσήματος: 22 εργάσιμες ημέρες τον χρόνο σε υπαλλήλους που πάσχουν ή έχουν σύζυγο ή τέκνο που πάσχει από νόσημα που απαιτεί περιοδική νοσηλεία, βαριά νοητική υστέρηση ή σύνδρομο Down.

4. Ειδική άδεια αναπηρίας: 6 εργάσιμες ημέρες σε υπαλλήλους με ποσοστό αναπηρίας 50% και άνω.

5. Άδεια για γέννηση τέκνου: Στον πατέρα εκπαιδευτικό χορηγείται άδεια 2 ημερών σε περίπτωση γέννησης τέκνου. Η άδεια αυτή χορηγείται και σε περίπτωση υιοθεσίας, εφόσον το τέκνο δεν έχει υπερβεί το 2° έτος της ηλικίας του.

6. Άδεια αιμοδοσίας: 2 εργάσιμες ημέρες σε περίπτωση συμμετοχής του υπαλλήλου σε αιμοδοσία.

7. Άδειες χωρίς αποδοχές: Μέχρι 1 μήνα τον χρόνο και εφόσον οι ανάγκες της υπηρεσίας το επιτρέπουν χορηγείται από τον Προϊστάμενο.
Συνολικά έως 3 έτη για σοβαρούς λόγους έπειτα από σύμφωνη γνώμη του ΑΠΥΣΠΕ-ΑΠΥΣΔΕ κατά περίπτωση. Σε περίπτωση ανατροφής παιδιού μέχρι 6 ετών χορηγείται υποχρεωτικά χωρίς γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου.

Συνολικά μέχρι 5 έτη με δυνατότητα παράτασης για ακόμη 5 έτη μετά από σύμφωνη γνώμη του ΑΠΥΣΠΕ-ΑΠΥΣΔΕ κατά περίπτωση σε υπάλληλο που αποδέχεται θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση ή σε διεθνή οργανισμό που μετέχει η Ελλάδα.

8. Άδειες μητρότητας: Κύησης/λοχείας
Κανονική άδεια κυοφορίας με αποδοχές 1.2 μήνες άδεια κύησης και 3 μήνες άδεια λοχείας.
Σε περίπτωση γέννησης τρίτου τέκνου και άνω η άδεια προσαυξάνεται κατά 2 μήνες. Σε περίπτωση πολύδυμης κύησης, η άδεια λοχείας αυξάνεται κατά έναν (1) μήνα για κάθε τέκνο πέραν του ενός.
Σε περιπτώσεις που υπάρχει ανάγκη ειδικής θεραπείας χορηγείται κανονική άδεια κυοφορίας μετά την εξάντληση της αναρρωτικής και μέχρι την έναρξη της άδειας κύησης.

9. Διευκολύνσεις υπαλλήλων με οικογενειακές υποχρεώσεις: Συνεχόμενη άδεια ανατροφής τέκνου (εννεάμηνη)
Γονική άδεια για παρακολούθηση της σχολικής επίδοσης των τέκνων
1.9 μήνες άδεια για ανατροφή παιδιού έως 4 ετών σε περίπτωση που ο υπάλληλος δεν κάνει χρήση μειωμένου ωραρίου. Σε γονέα άγαμο, χήρο, διαζευγμένο ή με αναπηρία 67% και άνω η άδεια προσαυξάνεται κατά 1 μήνα.
Έως 4 ημέρες τον χρόνο σε υπαλλήλους που έχουν 1 τέκνο που παρακολουθεί μαθήματα Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης. Έως 5 ημέρες τον χρόνο σε υπαλλήλους που έχουν 2 ή περισσότερα τέκνα που παρακολουθούν μαθήματα στην ίδια βαθμίδα εκπ/σης και έως 6 ημέρες τον χρόνο σε περίπτωση που τα τέκνα παρακολουθούν μαθήματα σε διαφορετική βαθμίδα εκπ/σης.

10. Αναρρωτικές άδειες: Ανά τρίμηνο - Ανά εξάμηνο Βραχυχρόνιες. 
Τόσοι μήνες όσα τα έτη προϋπηρεσίας του υπαλλήλου αφαιρούμενης της αναρρωτικής που έχει λάβει την τελευταία πενταετία. Συνεχόμενη δεν μπορεί να υπερβεί τους 12 μήνες. Για δυσίατα νοσήματα η δικαιούμενη άδεια προσαυξάνεται στο διπλάσιο.

11. Άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης: Χορηγείται σε υπαλλήλους που έχουν ολοκληρώσει τη δοκιμαστική υπηρεσία και όταν ο χρόνος υπηρεσίας που απομένει είναι μεγαλύτερος του τετραπλάσιου χρόνου της άδειας. Διάρκεια έως τρία χρόνια για μεταπτυχιακές σπουδές και μέχρι τέσσερα για διδακτορική διατριβή. Συνολικά δεν μπορεί να υπερβεί την πενταετία. Ο εκπαιδευτικός υποχρεούται να υπηρετήσει στο Δημόσιο τριπλάσιο χρόνο της άδειας στο Δημόσιο μετά τη λήξη της και για μια πενταετία στην ίδια εκπαιδευτική βαθμίδα.

12. Άδειες για επιμορφωτικούς ή επιστημονικούς λόγους: Μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, σεμινάρια, κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα, διαγωνισμούς για υποτροφία, εισαγωγή στην Ε.Σ.Δ.Δ. ή για να επιλεγούν για φοίτηση σε κύκλους μεταπτυχιακών σπουδών σε αντικείμενα που ενδιαφέρουν την υπηρεσία.

13. Άδειες εξετάσεων: 20 εργάσιμες ημέρες (2 ημέρες για κάθε μάθημα) σε υπαλλήλους που είναι μαθητές, σπουδαστές ή φοιτητές σε ιδρύματα και των τριών βαθμίδων της εκπαίδευσης.

14. Άδεια για συμμετοχή σε εθνικούς αγώνες: Σε υπαλλήλους πως ως αθλητές, προπονητές, συνοδοί, διαιτητές μετέχουν σε αγώνες εθνικών ομάδων.

15. Ειδική άδεια για τη διευκόλυνση των υπαλλήλων - αθλητών: Σε υπαλλήλους - αθλητές του δημοσίου τομέα για συμμετοχή σε προπονήσεις και αγώνες των ομάδων τους.

16. Άδειες αιρετών ΟΤΑ: Ανάλογα με το αξίωμά τους χορηγείται ειδική άδεια ή απαλλαγή για όλο το χρονικό διάστημα της θητείας τους

17. Συνδικαλιστικές άδειες: Πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις:Στον πρόεδρο, αντιπρόεδρο και γενικό γραμματέα 3 ημέρες τον μήνα αν τα μέλη τους είναι λιγότερα από 500 και 5 ημέρες αν τα μέλη τους είναι περισσότερα από 500.

ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ

1. Κανονική άδεια: 7 εργάσιμες ημέρες κατ' έτος εφόσον συντρέχουν σοβαροί λόγοι ανάγκης.

2. Άδεια γάμου-θανάτου: 5 εργάσιμες ημέρες σε περίπτωση γάμου και 2 εργάσιμες ημέρες σε περίπτωση θανάτου συζύγου, τέκνου, γονέα ή αδελφών.

3.Ειδική άδεια νοσήματος: 22 εργάσιμες ημέρες τον χρόνο (11 με αποδοχές και 11 χωρίς αποδοχές) σε υπαλλήλους που πάσχουν ή έχουν τέκνο που πάσχει από νόσημα που απαιτεί μεταγγίσεις αίματος και παραγώγων του ή αιμοκάθαρση.

4.Άδεια αιμοδοσίας: 1 εργάσιμη ημέρα σε περίπτωση αιμοδοσίας για ασθενή συγγενικού περιβάλλοντος, 2 εργάσιμες ημέρες για αιμοδοσία με δική τους πρωτοβουλία και 3 εργάσιμες ημέρες εφόσον ανταποκρίνονται σε πρόσκληση υπηρεσίας αιμοδοσίας για κάλυψη έκτακτης ανάγκης.

5. Άδειες μητρότητας: 8 εβδομάδες άδεια κύησης και 9 εβδομάδες άδεια λοχείας.

6. Αναρρωτικές άδειες: Για όλο το χρονικό διάστημα της σύμβασής τους 15 ημέρες με αποδοχές που χορηγείται με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται από τον ασφαλιστικό τους φορέα. Μετά την εξάντληση των 15 ημερών και για σπουδαίο λόγο έχουν δικαίωμα να λάβουν αναρρωτική άδεια χωρίς αξίωση καταβολής αποδοχών.

7. Διευκολύνσεις υπαλλήλων με οικογενειακές υποχρεώσεις: Έως 4 ημέρες τον χρόνο σε υπαλλήλους που έχουν 1 τέκνο που παρακολουθεί μαθήματα Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης.
Έως 5 ημέρες τον χρόνο σε υπαλλήλους που έχουν 2 ή περισσότερα τέκνα που παρακολουθούν μαθήματα στην ίδια βαθμίδα εκπ/σης και έως 6 ημέρες τον χρόνο σε περίπτωση που τα τέκνα παρακολουθούν μαθήματα σε διαφορετική βαθμίδα εκπ/σης.

8. Άδειες εξετάσεων: 14 εργάσιμες ημέρες (2 ημέρες για κάθε μάθημα) σε υπαλλήλους που είναι μαθητές, σπουδαστές ή φοιτητές σε ιδρύματα και των τριών βαθμίδων της εκπαίδευσης, με την προϋπόθεση ότι οι σπουδές τους είναι για απόκτηση πτυχίου ανώτερης βαθμίδας από αυτό που ήδη κατέχουν.

Αναδημοσίευση απο ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΗ ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙ..ΔΡΑΣΗ

Τα κριτήρια αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων



Το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και των υπηρεσιακών μονάδων παρουσίασε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δημήτρης Ρέππας, διευκρινίζοντας ότι δεν έχει καμία σχέση με ενδεχόμενες απολύσεις στο Δημόσιο. Πρόκειται για ένα πρωτόγνωρο για την ελληνική δημόσια διοίκηση σύστημα αξιολόγησης, που θα έχει άμεση επίπτωση στην εξέλιξη της καριέρας των εργαζομένων στο δημόσιο, την ιεραρχία και τη μισθολογική τους προαγωγή.

Το Προεδρικό Διάταγμα τέθηκε από την Τετάρτη και για μία εβδομάδα σε δημόσια διαβούλευση, και κατόπιν θα σταλεί προς έγκριση στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Ο υπουργός τόνισε κατηγορηματικά ότι το Προεδρικό Διάταγμα δεν έχει καμία σχέση με ενδεχόμενες απολύσεις στο Δημόσιο, ενώ ταυτόχρονα σημείωσε ότι η αξιολόγηση θα μπορεί να αρχίσει εντός του 2013. «Πρόκειται για κεντρική πολιτική επιλογή, που γίνεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κράτος και θα συμβάλλει καθοριστικά στην αναμόρφωσή του», είπε ο κ. Ρέππας.
Το Προεδρικό Διάταγμα περιλαμβάνει και μία σειρά από καινοτομίες, όπως:

  • - Το «συμβόλαιο απόδοσης» που θα υπογράφει ο κάθε εργαζόμενος με τον προϊστάμενό του. Στο συμβόλαιο αυτό «θα αναφέρονται λεπτομερώς, σαν να πρόκειται για κάποιο πρωτόκολλο, οι στόχοι που τίθενται, το χρονοδιάγραμμα μέσα στο οποίο πρέπει να υλοποιηθούν, τα αναμενόμενα αποτελέσματα και οι δείκτες μέτρησης, βάσει των οποίων μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα για το αν επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί».
  • - Τριμηνιαίο έλεγχο σε υπηρεσίες και άτομα για την πορεία υλοποίησης των στόχων. Κάθε στόχος θα έχει συγκεκριμένο δείκτη απόδοσης. Τον κάθε υπάλληλο δεν θα τον αξιολογεί ο άμεσος προϊστάμενός του, αλλά ο προϊστάμενος της αμέσως υπερκείμενης οργανικής μονάδας, στην οποία υπηρετεί ο αξιολογούμενος υπάλληλος. Ο υπάλληλος θα έχει δικαίωμα ένστασης στην τελική αξιολόγηση, ενώ τη διαδικασία θα την εποπτεύει το νεοσυσταθέν επταμελές Συμβούλιο Εποπτείας Αξιολόγησης.
- Χορήγηση επιδομάτων που συνδέονται με τη διαδικασία αξιολόγησης. Αυτά είναι το επίδομα κινήτρου επίτευξης στόχων και το επίδομα επίτευξης δημοσιονομικών στόχων (τις υπηρεσιακές μονάδες που θα το λαμβάνουν θα τις καθορίσει το υπουργείο Οικονομικών).

Βασικοί στόχοι


* Η αποτίμηση και η συγκριτική εξέταση των προσόντων των υπαλλήλων για τη βαθμολογική και τη μισθολογική τους εξέλιξη.
  • * Η παροχή κινήτρων σε κάθε αξιολογούμενο υπάλληλο για τη βελτίωση των ικανοτήτων και της υπηρεσιακής του απόδοσης.
  • * Η ορθή διαχείριση και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού σε μια υπηρεσία για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του.
  • * Η ορθολογική και αποτελεσματική οργάνωση και στελέχωση των οργανικών μονάδων του δημόσιου και των λοιπών φορέων του δημόσιου.

Σημειώνεται ότι το νέο σύστημα αξιολόγησης θα τεθεί μεν σε ισχύ από το 2013, αλλά οι πρώτες κρίσεις αναμένεται να γίνουν το 2014. Αυτό υποδηλώνει ότι μέχρι τότε δεν θα δοθούν προαγωγές και πριμ παραγωγικότητας, όπως προβλέπονται στο νέο μισθολόγιο.

Κριτήρια αξιολόγησης

Για την αξιολόγηση των διοικητικών ικανοτήτων των προϊσταμένων γενικών διευθύνσεων και των προϊσταμένων διευθύνσεων, τμημάτων κλπ, λαμβάνονται υπόψη - ανάλογα με τη θέση ευθύνης την οποία κατέχουν και τα καθήκοντα που ασκούν - τα ακόλουθα στοιχεία:

  • * Ικανότητα στρατηγικού σχεδιασμού
  • * Ηγετική ικανότητα
  • * Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού 
  • * Ικανότητα εκπροσώπησης της υπηρεσίας 
  • * Γνώση Αντικειμένου
  • * Πρωτοβουλία
  • * Ικανότητα λήψης αποφάσεων
  • * Διαχείριση Προβλημάτων
  • * Επικοινωνία

Για την αξιολόγηση των διοικητικών ικανοτήτων των υπαλλήλων ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ, λαμβάνονται υπόψη η γνώση του αντικειμένου, η διάθεση για ανάπτυξη - επιμόρφωση, η ικανότητα προσαρμογής, η οργανωτικότητα, η πρωτοβουλία, η αντιμετώπιση προβλημάτων και η επικοινωνία.

Για την αξιολόγηση της συμπεριφοράς των υπαλλήλων στην υπηρεσία λαμβάνονται υπόψη, ανάλογα με τα καθήκοντα που ασκούν, τα ακόλουθα στοιχεία: Η ικανότητα συνεργασίας με τους συναδέλφους τους, η ευπρεπής συμπεριφορά προς τους πολίτες και η έγκαιρη και με πληρότητα εξυπηρέτηση αυτών κατά τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους.

Για την αξιολόγηση της απόδοσης των υπαλλήλων λαμβάνονται υπόψη, ανάλογα με τα καθήκοντα που ασκούν, τα ακόλουθα στοιχεία:

  • * Ο βαθμός επίτευξης των στόχων
  • * Ο χρόνος εκτέλεσης
  • * Η κανονικότητα του ρυθμού εκτέλεσης των καθηκόντων
  • * Η ορθολογική διαχείριση των παρεχόμενων από την υπηρεσία πόρων
  • * Οι ειδικοί δείκτες μέτρησης του παραγόμενου έργου.

Τέλος, διευκρινίζεται ότι για να λάβει κάποιος το πριμ παραγωγικότητας πρέπει να επιτύχει τους στόχους των υπηρεσιακών μονάδων. Δηλαδή, αν μία υπηρεσιακή μονάδα πετύχει τους στόχους οι οποίοι έχουν τεθεί, τότε οι υπάλληλοι θα λάβουν το επίδομα, ανεξαρτήτως του αν έχουν πετύχει τους ατομικούς στόχους.

Επιπλέον, σημειώνεται ότι η τελική βαθμολόγηση της απόδοσης του υπαλλήλου, εξαρτάται από το περιβάλλον στο οποίο κινείται. Αν ένας υπάλληλος πετύχει το 90% των στόχων του και η υπηρεσιακή μονάδα πετύχει το 70%, τότε ο υπάλληλος αυτός σημαίνει ότι εργάστηκε σε ένα περιβάλλον το οποίο δεν είναι ιδανικό, με αποτέλεσμα να μπορεί να διορθώσει τη βαθμολογία του προς τα πάνω. 
 
Πηγή  http://www.tanea.gr/

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ


Την ΠΕΜΠΤΗ, 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012,
κατεβαίνουμε στο δρόμο



Η υγεία είναι δικαίωμα για όλους - Να το υπερασπίσουμε

Διεκδικούμε ένα δημόσιο, δωρεάν και ποιοτικό Σύστημα Υγείας, προσβάσιμο από το σύνολο των πολιτών, χωρίς χαράτσια, περιορισμούς και αποκλεισμούς.
Συμμετέχουμε στη  τετράωρη Στάση Εργασίας που έχει κηρύξει το Νομαρχιακό τμήμα της   Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για το Δημόσιο (12.00μμ-16.00μμ)

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΑ ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙΑ 13.30 μ.μ.


Η δύναμη είναι στα χέρια μας,
στη συμμετοχή, στη δράση, στον αγώνα.

Σε κίνδυνο τα πανεπιστήμια εξαιτίας του «κουρέματος»


PDF
Σε κίνδυνο βρίσκεται η λειτουργία των πανεπιστημίων, μετά το «κούρεμα» στις αρχές Μαρτίου των αποθεματικών τους στην Τράπεζα της Ελλάδος. Όπως διαπιστώθηκε στη σημερινή έκτακτη σύνοδο των πρυτάνεων, υπάρχουν πανεπιστήμια τα οποία σε λίγο δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν καν, αφού οι λογαριασμοί τους πλησιάζουν στο μηδέν.
Ο προεδρεύων της συνόδου των πρυτάνεων, πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Τρ. Αλμπάνης, αναφέρθηκε στα προβλήματα των πανεπιστημίων, τονίζοντας ότι μετά τη μετατροπή των αποθεματικών τους από την Τράπεζα της Ελλάδας σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου και τη διαδικασία του PSI, εκατομμύρια ευρώ χάθηκαν.
Ο πρύτανης τόνισε ότι από τα 120 εκατομμύρια ευρώ που είχαν σε καταθέσεις στην Τράπεζα της Ελλάδος, για τις λειτουργικές τους ανάγκες, 17 πανεπιστήμια της χώρας, έχουν μείνει σήμερα 33 εκατομμύρια ευρώ, ενώ έξι Ιδρύματα έχουν μηδενικούς λογαριασμούς.
Μάλιστα, αποφασίστηκε να συσταθεί νομική επιτροπή για να διεκδικήσει τα χρήματα που χάθηκαν, αλλά, όπως είπε ο κ. Αλμπάνης, σ' αυτήν τη φάση διεκδικεί τη αποσύνδεση των οικονομικών των πανεπιστημίων από την εκλογή των Συμβουλίων Διοίκησης, που επιτάσσει ο νέος Νόμος- Πλαίσιο και την έγκριση των προϋπολογισμών τους για το 2012.
Σε ερώτηση αν θα αναστείλουν τη λειτουργία τους τα Πανεπιστήμια σε ένδειξη διαμαρτυρίας κι αν παραιτηθούν οι πρυτάνεις, δεδομένου ότι ανάλογες ενέργειες αποφάσισαν οι πρόεδροι των ΤΕΙ, ο Τρ. Αλμπάνης απάντησε ότι «η Σύνοδος εκτιμά ότι τα πανεπιστήμια δεν πρέπει να κλείσουν, αλλά πρέπει να κρατηθούν όρθια. Βέβαια με την πολιτική αυτή οδηγούμαστε εκ των πραγμάτων σε κλείσιμο. Εάν, όμως, φτάσουμε, τελικά, στο όριο της λειτουργίας μας, δεν θα έχει κανένα νόημα να παραμένουμε στις θέσεις μας».
Συνάντηση Γ. Μπαμπινιώτη και πρυτάνεων
Στο μεταξύ, εκπρόσωποι των πρυτάνεων συναντήθηκαν με τον υπουργό Παιδείας Γιώργο Μπαμπινιώτη, στον οποίο εξέθεσαν τη δεινή - όπως τόνισαν - οικονομική κατάσταση των ιδρυμάτων και ζήτησαν έκτακτη επιχορήγηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός τόνισε στους πρυτάνεις ότι κάνει τα πάντα ώστε να αποκατασταθεί, έστω και μερικώς, η λειτουργία των Πανεπιστημίων, κατανοώντας απόλυτα τις αδυναμίες που συναντούν στην λειτουργία τους με τις περικοπές.
Άλλωστε, αυτό το θέμα ήταν ένα από εκείνα που συζήτησε σήμερα με τον πρωθυπουργό, κατά τη διάρκεια συνάντησης τους.
Οι πρυτάνεις, πάντως, φέρονται αποφασισμένοι, όπως είπαν πολλοί από αυτούς, ακόμη και να προχωρήσουν σε υποβολή μήνυσης κατά των υπευθύνων της Τραπέζης της Ελλάδος για το θέμα του «κουρέματος» των ομολόγων, εφ' όσον βέβαια χρειασθεί.
 Πηγή: tvxs.gr, 28-3-2012

Αν γίνεται;






Νέο σύνθημα με το Βενιζέλο έχουν στο ΠΑΣΟΚ.
Γίνεται; Ναι γίνεται. 

Τι γίνεται όμως;
Γίνεται; Αμέτρητοι νέοι φόροι μέσα σε 2 χρόνια, χώρια οι αυξήσεις στους φόρους;
Γίνεται; Αύξηση του ΦΠΑ στο 23%;
Γίνεται; Κόψιμο μισθών, κατάργηση δώρων και επιδομάτων;
Γίνεται; Μείωση των συντάξεων, κυρίων και επικουρικών, καταλήστευση των ταμείων, μη καταβολή του εφάπαξ και του ΕΤΑΚ;
Γίνεται; Αύξηση ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης;
Γίνεται; Έκτακτες μόνιμες εισφορές – συμφορές;
Γίνεται; Μόνιμο χαράτσι στη ΔΕΗ;
Γίνεται; Πάνω από 1.000.000 άνεργοι;
Γίνεται; Να είμαστε από τις ακριβότερες χώρες στον κόσμο;
Γίνεται; Βασικός μισθός κάτω από 300€;
Γίνεται; Ξεπούλημα της ακίνητης δημόσιας περιουσίας της χώρας;
Γίνεται; Κατάσχεση των καταθέσεων των ιδιωτών για χρέη;
Γίνεται; Κατάργηση του ασύλου, ρατσισμός, αστυνομοκρατία;
Γίνεται; Απαγόρευση ελεύθερης μετακίνησης, απαγόρευση διαφωνίας, απεργιών, συγκεντρώσεων;
Γίνεται; Πεινασμένοι να ψάχνουν τα σκουπίδια, άστεγοι να πεθαίνουν από το κρύο;
Γίνεται; 2.000 αυτοκτονίες λόγω μνημονίου;
Γίνεται; Εκχώρηση κυριαρχίας σε ξένους;
Γίνεται; Κατοχή και δικτατορία;

Με το ΠΑΣΟΚ, ΝΑΙ Γίνεται.
Περιμένουμε και της αφίσες του άλλου μισού του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ.